Hoe schakel ik een tweestapsverificatie-login op LinkedIn in?

 

LinkedIn-gebruikers kunnen de inlogbeveiliging van hun LinkedIn-account verbeteren door een tweestapsverificatiefunctie te activeren. Wanneer een gebruiker een tweefactorauthenticatiefunctie op zijn/haar LinkedIn-account inschakelt, wordt er een extra beveiligingslaag toegevoegd. Hij/zij moet OTP invoeren samen met zijn inloggegevens om toegang te krijgen tot zijn LinkedIn-account. Deze blog bevat de instructies die een LinkedIn-gebruiker moet volgen om de tweefactorauthenticatie-aanmeldingsfunctie op LinkedIn te activeren. Neem voor andere beveiligingsgerelateerde vragen over uw LinkedIn-account contact op met het klantenserviceteam van LinkedIn. Gebruik Linkedin Klantenservice Telefoonnummer en communiceer met onze technische experts om met een live persoon te praten. Krijg uitstekende klantenondersteuning van onze goed georganiseerde helpdesk door te praten met onze IT-ondersteuningstechnici.

Volg deze instructies om een ​​inlogfunctie voor tweestapsverificatie op LinkedIn in te schakelen:

  • Open de LinkedIn-app vanaf uw mobiele telefoon en open uw LinkedIn-account.
  • LinkedIn feed-tabblad verschijnt op uw scherm, tik op het profielpictogram.
  • Het menuvenster verschijnt in uw rechterhoek.
  • Selecteer Instellingen en tik vervolgens op de optie Aanmelden en beveiliging.
  • Tik op het pijlpictogram naast de optie Tweestapsverificatie.
  • Druk op de knop Instellen.
  • Kies nu uw verificatiemethode en tik op de knop Doorgaan.
  • Verdere opties veranderen afhankelijk van de verificatiemethode die je hebt geselecteerd.
  • Lees en volg de informatie op het display zorgvuldig om de installatie te voltooien.

We hopen dat u nu een inlogfunctie voor tweestapsverificatie kunt instellen op uw LinkedIn-account. Als u toevallig problemen ondervindt bij het ontvangen van verificatie op uw mobiele nummer, neem dan onmiddellijk contact op met het technische ondersteuningsteam van LinkedIn. Technische experts zijn 24 uur per dag en op alle 7 dagen van de week beschikbaar om u te helpen met uw LinkedIn-accountvragen. Als u LinkedIn-services gebruikt via uw browser en fouten tegenkomt tijdens het gebruik van uw LinkedIn-account, hoeft u zich geen zorgen te maken, u kunt ze beëindigen door te bellen naar de klantenservice van LinkedIn. We hebben meerdere ondersteuningskanalen zoals telefoon, e-mail en chat om in contact te komen met LinkedIn-experts.

Sourec: Hoe schakel ik een tweestapsverificatie-login op LinkedIn in?

Comments

Popular posts from this blog

Hoe verberg ik de activiteitsstatus van mijn LinkedIn-account?

Hoe wijzig ik het wachtwoord van mijn LinkedIn-account?