Hoe wijzig ik het wachtwoord van mijn LinkedIn-account?

 

Om uw LinkedIn-account te beschermen tegen beveiligingsrisico's zoals wachtwoordinbreuken, moet u uw wachtwoord elke 90 dagen opnieuw instellen. Sommige gebruikers kennen misschien niet de procedure om het wachtwoord van hun LinkedIn-account te wijzigen via de LinkedIn-app, ze kunnen de procedure leren kennen door dit artikel tot het einde door te nemen. Voor hulp bij het oplossen van andere beveiligingsproblemen van uw LinkedIn-account kunt u contact opnemen met het klantenserviceteam van LinkedIn via  linkedin Bellen.

Stappen om snel het wachtwoord van uw LinkedIn-account opnieuw in te stellen:

  • Open de LinkedIn-app vanaf uw mobiele telefoon en log in op uw LinkedIn-account.
  • Selecteer het profielpictogram in uw rechterhoek.
  • Tik op de optie Instellingen.
  • Kies onder Instellingen de optie Aanmelden en beveiliging.
  • Hier vindt u de optie Wachtwoord wijzigen, tik erop.
  • U krijgt een formulier voor het opnieuw instellen van het wachtwoord.
  • Hier moet u uw huidige wachtwoord correct typen.
  • Maak vervolgens een nieuw wachtwoord aan voor uw LinkedIn-account.
  • Typ uw nieuwe wachtwoord opnieuw ter bevestiging.
  • Schakel de schakelknop in om uw LinkedIn-account uit te loggen vanaf andere apparaten.
  • Tik op de knop Opslaan.

De LinkedIn-app is vooraf geladen met veel unieke tools voor privacy- en beveiligingsinstellingen waarmee gebruikers hun LinkedIn kunnen beheren met het hoogste niveau van beveiliging en privacy. Als u niet weet hoe u deze tools moet gebruiken, schakel dan de hulp van onze experts in, zij zullen u laten weten hoe u efficiënt toegang krijgt tot deze functies.

Neem voor andere technische en niet-technische problemen in verband met uw LinkedIn-app of account contact op met de ondersteuningsdesk van LinkedIn. LinkedIn Customer Care-experts zetten zich in om 360-graden klantenservice te bieden met snelle reactie en snelle actie om uw problemen op te lossen. U kunt hen bellen via LinkedIn Telefoonnummer. Onze toegewijde klantenservicemedewerkers die beschikbaar zijn op de LinkedIn Support Desk, kunnen elk probleem met betrekking tot de LinkedIn-app aan. Als u problemen ondervindt met uw LinkedIn-account, kunt u er zeker van zijn dat we er zijn om u te helpen, onze technisch verantwoorde en klantvriendelijke experts te bereiken via het LinkedIn-ondersteuningskanaal.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe verberg ik de activiteitsstatus van mijn LinkedIn-account?

Hoe schakel ik een tweestapsverificatie-login op LinkedIn in?